Mój Koszyk
Infolinia: 517 517 580
Kategorie
SM MegaMenu
Szukaj

Regulamin

Sklep internetowy ComputerPartner.pl, dostępny pod adresem www.ComputerPartner.pl, prowadzony jest przez firmę Computer Partner z siedzibą w Zielonej Górze. Adres do firmy to: Computer Partner ul. Boh. Westerplatte 11/1A/2, 65-001 Zielona Góra. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 927-176-37-37, Regon: 977934861.

  1. Sklep internetowy ComputerPartner.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu 24h. Klientów, którzy chcieliby odwiedzić nas osobiście zapraszamy  do naszej siedziby w Zielonej Górze przy ulicy Boh. Westerplatte 11/1A/2 w godz. Pn-Pt 10-18, Sob 10-15.
  2. Wszystkie ceny dla klientów indywidualnych podane na stronach internetowych ComputerPartner.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Dla firm i partnerów handlowych podane ceny są cenami netto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
  3. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
  4. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich.
  5. Sposoby płatności w sklepie ComputerPartner.pl:
    1. przelew-przedpłata - zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym firmy Computer Partner i zostaną zaksięgowane (wysłanie potwierdzenia wykonania przelewu może przyśpieszyć transakcję); przelew prosimy dokonać po otrzymaniu odpowiedniej informacji od handlowca obsługującego zamówienie;
    2. gotówka - odbiór własny w centrali firmy (przy towarach dostępnych na zamówienie wymagana przedpłata całości lub zaliczki;
    3. raty – zakupy na raty
    4. za pobraniem - w wypadku wysyłki spedycją należy zapłacić za towar w momencie odbioru przesyłki, usługa dotyczy tylko niektórych zamówień i wymaga akceptacji handlowca
  6. Warunki dostawy towaru – Na czas otrzymania przesyłki składa się:
    1. czas realizacji zamówienia (zaksięgowanie przedpłaty, zgromadzenie wszystkich zamówionych produktów, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
    2. czas dostawy, firmą kurierską UPS, DPD lub Inpost (zwykle jeden dzień roboczy)
  7. Koszty dostawy są zróżnicowane w zależności od wielkości zamówienia, formy płatności, wagi, gabarytów i są ustalane indywidualnie przy każdym zamówieniu. Dzięki wieloletniej współpracy z największymi dostawcami usług kurierskich na świecie – jesteśmy w stanie zaoferować jedne z najlepszych cen w kraju. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
  8. Wszystkie towary, kupowane w firmie Computer Partner, posiadają gwarancję. Wyjątek stanowią niektóre produkty, jak: materiały eksploatacyjne (tonery itp.), kable i inne elementy podlegające naturalnemu zużyciu (myszy, joysticki, używane baterie itp.). Nie dotyczy to oczywiście sytuacji, kiedy dany towar jest niesprawny już w momencie jego nabycia.
  9. Firma Computer Partner gwarantuje sprawne działanie podzespołów wymienionych na FV lub paragonie zgodnie z wyszczególnionym okresem gwarancji (w miesią- cach) licząc od daty zakupu.
    1. pozycje oznaczone symbolem F (gwarancja fabryczna - producenta) nie podlegają gwarancji sprzedawcy! Te pozycje mogą być serwisowane wyłącznie we wskazanej sieci producenta, zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej dostarczanej wraz ze sprzętem. Okres gwarancji w tym wypadku jest podany tylko w celach informacyjnych.
    2. pozycje, które oznaczone są na FV lub paragonie symbolami G, R lub xx podlegają wyłącznie gwarancji sprzedawcy lub prawom rękojmii w okresie odpowiadającym liczbie po symbolu, liczonej w miesiącach.
  10. Objaśnienia skrótów występujących w opisach towarów.

    LAPTOPY:
    Klasa I – Stan techniczny i wizualny BDB – normalne ślady użytkowania – (Klasą I są wszystkie laptopy, które nie są oznaczone klasą II lub III)
    Klasa II - typowy sprzęt do pracy, w pełni sprawny technicznie, posiada ślady użytkowania w postaci drobnych pęknięć, ubytków, wyszczerbień, rys lub wytarć na obudowie. Możliwe lekko wytarte tworzywo przycisków touchpada. Na matrycach mogą występować lekkie plamki, smugi, ryski lub bad piksele.
    Klasa III - posiada wyraźne ślady użytkowania w postaci widocznych pęknięć, ubytków, wyszczerbień, rys lub wytarć na obudowie. Możliwe wytarte lub zużyte tworzywo przycisków touchpada. Na matrycach mogą występować plamy, plamki, smugi, rysy, skupiska lub linie bad pikseli. Mankamenty wizualne nie mają wpływu na sprawność techniczną sprzętu.
    BAT BRAK - laptopy nie posiadają baterii/akumulatora
    BAT DO REG - bateria w laptopie pozwala na bardzo krótką prace bez zasilania lub laptop pracuje tylko przy podłączonym zasilaczu. Bateria do regeneracji.

    MONITORY:
    M1 - monitory z I klasą matrycy - matryce bez wad, normalne ślady użytkowania.
    M2 - monitory z II klasą matrycy - matryce mogą posiadać drobne ślady użytkowania w postaci plamek, rysek lub bad pikseli.
    M3 - monitory z III klasą matrycy - matryce mogą posiadać wyraźne wady wizualne – idealne jako podgląd serwera lub do monitoringu.
    O1 - monitory z I klasą obudowy - obudowy mogą posiadać normalne ślady użytkowania.
    O2 - monitory z II klasą obudowy - obudowy mogą posiadać drobne ślady użytkowania w postaci mini pęknięć, rysek, drobnych ubytków.
    O3 - monitory z III klasą obudowy - obudowy mogą posiadać znaczące wady obudowy w postaci wyraźnych rys, ubytków, lub wad mechanicznych
    BRAK NOGI - monitory nie posiadają podstawki, brak "nogi monitora" – idealne do powieszenia na ścianie po zastosowaniu uchwytu.

  11. Układ klawiatury, inni niż przyjęty w Polsce, nie stanowi wady towaru i nie podlega reklamacji. W przypadku układu klawiatury innego niż US/PL na klawiszach mogą zostać naklejone stickery standaryzujące klawiaturę do układu US/PL. Dla poprawy estetyki towaru na elementy obudowy laptopów i komputerów (np. klapy matrycy, palmresty, touchpady itp.) może być naklejona specjalistyczna folia maskująco-ochronna.
  12. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 28 dni roboczych.
  13. Kupujący zobowiązuje się dostarczyć wadliwy sprzęt do punktu serwisowego Computer Partner, ul. Boh. Westerplatte 11/1A/2, 65-001 Zielona Góra na własny koszt. W drodze powrotnej transport odbywa się na koszt firmy Computer Partner. Zgłoszenia reklamacyjne należy składać pod adresem serwis@computerpartner.pl  W razie nie przedłożenia wraz ze sprzętem (kopii) dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opisu objawów, sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy gwarancyjnej z uwagi na niedopełnienie przez Kupującego/Nabywcę warunków gwarancji.
  14. Sprzęt winien zostać dostarczony w opakowaniu fabrycznym oraz musi być kompletny (opakowanie, dokumentacja, sterowniki, kable itp.). W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt zostanie przyjęty warunkowo (firma Computer Partner nie odpowiada w takim przypadku za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu).
  15. Po dokładnych oględzinach w serwisie i w przypadku wykrycia niezgodności z warunkami gwarancji również pod nieobecność reklamującego, gwarancja może być zakwestionowana i unieważniona. Sprzedawca wyłącza obowiązek powiadomienia kupującego na piśmie o odrzuceniu, roszczenia gwarancyjnego. Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia zostały spowodowane: szkodliwym promieniowaniem, urazami mechanicznymi, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, zwarciem instalacji elektrycznej, stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację.
  16. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje wg serwisu lub powstała na skutek nieprawidłowej eksploatacji bądź nie stosowania się do zaleceń wyszczególnionych w instrukcji obsługi) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę oraz transport w wysokości zgodnej z obowiązująca taryfą.
  17. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków wynikających z niniejszej gwarancji stanie się niemożliwe, z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, niniejsza gwarancja wygasa. Powyższe zastrzeżenie dotyczy w szczególności sytuacji, gdy Sprzedawca nabył podzespoły stanowiące przedmiot niniejszej umowy gwarancyjnej od producenta lub dystrybutora, który znajdzie się w stanie upadłości, likwidacji, zaprzestania działalności lub zmieni zakres prowadzonej działalności.
  18. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.
  19. W przypadku powstania zaległości finansowych, względem firmy Computer Partner, bądź jej prawnego kontynuatora, właściciel towaru oświadcza iż wyraża zgodę na zatrzymanie sprzętu reklamowanego w serwisie. Towar nie odebrany w ciągu 6 miesięcy od daty zgłoszenia reklamacyjnego ulegają przepadkowi na rzecz firmy Computer Partner bądź jej prawnego kontynuatora. Firma nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu ComputerPartner.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  20. Zespół sklepu ComputerPartner.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
  21. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od dnia wydania towaru. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży. Zgodnie z przytoczoną ustawą zwrotowi nie podlegają:
    1. nagrania audialne i wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
    2. świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (m. in. zestawy komputerowe, notebooki i serwery przygotowane wg specyfikacji klienta oraz towar sprowadzany na zamówienie);
  22. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany, drukarki, baterie nie mogą być instalowane itp.), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.)
  23. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia (numer konta).
  24. W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do klienta i z powrotem do firmy Computer Partner wg pełnych stawek transportowych faktycznie ponoszonych przez firmę. Przy kalkulacji doliczane będą ewentualne dodatkowe opłaty związane ze specjalną dostawą (dostawa w godzinach wieczornych lub w sobotę).
  25. Zwrot gotówki (na konto) następuje dopiero po odesłaniu przez Klienta podpisanego dokumentu korekty sprzedaży.
  26. W momencie odbioru towaru należy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić czy przesyłka nie została zniszczona lub nie dostarczona w całości. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad lub braków należy natychmiast spisać z kurierem protokół szkodowy i skontaktować się z naszym handlowcem. Reklamacje ilościowo-jakościowe bez protokołu szkodowego nie będą uznawane.
  27. W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks Cywilny. Sprawy sporne rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby firmy Computer Partner.
  28. Nazwy i znaki towarowe należą do ich właścicieli i zostały użyte w celach informacyjnych.
  29. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie ComputerPartner.pl oraz na firmowych aukcjach Allegro. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie oraz na przetwarzanie danych osobowych, w szczególności adres mailowy do celów marketingowych.