Firma Computer Partner oferuje profesjonalne usługi serwisowe również w przypadku sprzętu pogwarancyjnego oraz niezakupionego w naszym sklepie, a wymagającego naprawy.
Skontaktuj się z naszym Serwisem wysyłając wiadomość na adres serwis@computerpartner.pl
W wiadomości zamieść następujące informacje: dane osobowe, numer telefonu, opis usterki.
Skontaktuje się z Tobą nasz serwisant.
Możesz również odwiedzić nas w naszym firmowym salonie.
Computer Partner
ul. Boh. Westerplatte 11/1A/2
65-001 Zielona Góra
Koszt serwisu
Diagnostyka sprzętu – od 200 zł netto
(przyjęcie sprzętu i ustalenie w czym tkwi problem)
Pełen koszt naprawy ustalany jest indywidualnie. Po diagnostyce dostarczonego sprzętu otrzymasz wycenę i wówczas zdecydujesz czy pełen serwis ma zostać wykonany. Istnieje również możliwość ustalenia wstępnego kosztu naprawy na podstawie uzyskanych informacji o usterce.
Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie produkt lub skorzystać z gwarancji, zajrzyj do działu Zwroty i reklamacje.