W ciągu 14 dni od daty otrzymania zakupionego towaru konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i do zwrotu towaru. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony.
Co musisz zrobić?
Do przesyłki dołącz oryginał dokumentu sprzedaży oraz wypełniony formularz zwrotu.
Zwrot towaru odbywa się na koszt konsumenta.
Dokładamy wszelkich starań, by dostarczane produkty były wolne od wad i usterek. W przypadku zauważenia jednak jakiejkolwiek nieprawidłowości, możesz skorzystać z gwarancji. Skontaktuj się najpierw z naszym Serwisem – jest bowiem możliwość, że problem uda się nam rozwiązać zdalnie.
serwis@computerpartner.pl
W wiadomości zamieść następujące informacje: dane osobowe, numer telefonu, numer dokumentu sprzedaży (paragon/FV), szczegółowy opis usterki Jeżeli naprawa będzie wymagała dostarczenia sprzętu do naszego serwisu wypełnij formularz reklamacyjny i wraz z kopią dokumentu sprzedaży wyślij na adres:
Computer Partner
Lisia 10a
65-093 Zielona Góra
Sprzęt musi posiadać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (kable, przejściówki, sterowniki).
Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu.